نمی دونم چرا روزهای خاص منو تو فکری تلخ فرو می برد؟ روز معلم- روز زن- روز کارگر- روز پرستار- روز .............
امروز هم تلخ شدم
وقتی زن
از فروشنده می خواست
صبر کند تا روز یارانه ها
ضربان قلبم تند شد
وقتی از بازار بر می گشت
و سبدش پر از ندارم بود
ولی هیچ کس خالی ها را ندید
کمی تغییر کردم
حالا گس شدم کمی مایل به ترش!!!
ترشی من هم خریدار دارد؟؟
+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 19:36 توسط غلامحسین امانت
|
اینجا گاه دلنوشته ای و گاه تلخنامه ای و دیگر بار سفرنوشتی نگاشته می شود ! محدودیتی ندارم گاهی روحم در اینجا مفرح می کنم با دوستان! گاهی هم غمنامه ای از برآیندهای جامعه می نویسم.....