غزه در آتش
خوکها در کنار مسجدالاقصی قبله اول مسلمین،بی محابا چنگال خود را وحشیانه در قلب مردم فلسطین فرو می برند و بر گردن سروهای نورسته ، شال خونین می آویزند !
آری سبعیت و درندگی از اعماق وجودشان جاری است و مصداق « اولئک کالانعام بلهم اضل» می باشند و شرم و ننگ هم از شنیدن و دیدن مجالس بزرگان عرب با صهیونیزمها و سران ددمنش امریکا شرمنده و خجل می گردند ولی امرای عرب در تمرینند که هنگام به هم خوردن کاپهای وتکا و ویسکیشان با سران پست امریکا و اسرائیل ، صدایی دلنشین بر خیزد.
فاجعه انسانی غزه هم اشکمان در آورد، خدایا مددی!!
+ نوشته شده در شنبه هفتم دی ۱۳۸۷ ساعت 23:11 توسط غلامحسین امانت
|

اینجا گاه دلنوشته ای و گاه تلخنامه ای و دیگر بار سفرنوشتی نگاشته می شود ! محدودیتی ندارم گاهی روحم در اینجا مفرح می کنم با دوستان! گاهی هم غمنامه ای از برآیندهای جامعه می نویسم.....