توسعه ی شهرستان
راه آهن سراسری و گذر آن از دشت ایزد خواست ، می تواند نوید آینده ای بهتر برای توسعه ی شهرستان به همراه داشته باشد . شروع دو بانده شدن راه دولت آباد تا مرکز زرین دشت هم یکی از پروژه هایی است که برای شهرستان غنیمت است و نشان از درایت و جهش فکری می دهد . تا کنون بسیار دیده ایم که برای ساختن جاده ای ، ابتدا جاده ی قدیمی را تخریب و بعد شروع به ساخت جاده ی جدید می نموده اند ؛ غافل از اینکه تخریب و بازسازی هزینه ی راه سازی را چند برابر می کند . الحمدلله درایت و تیز هوشی متولیان امر ،امروز نگذاشته که دوباره کاری های سابق شاهد باشیم این موضوع از اقدامات هر عزیزی که باشد ارج می نهیم و می دانیم در سطح استان فارس شهرستانی وجود ندارد که به تنهایی دارای اتوبان باشد و این می تواند تبدیل به فرصتی استثنایی برای عمران و توسعه ی بیشتر شهرستان باشد و نقص بن بستی شهرستان را به نحوی برطرف سازد و ادامه ی آن، تکمیل جاده ی گلکوییه -پنج چاه - لارستان طبعا" بسیاری از مشکلات این شهرستان را مرتفع خواهد ساخت .

ولی دل نگرانی :
در شهرستان ما همیشه پروژه ها با جدیت و خوش بینی شروع می شده است ولی در ادامه شاهد رکود بوده ایم( ساخت بیمارستان بییش از بیست سال- جاده ی گلکویه به لارستان 14 سال قبل شروع و سه سال فبل وعده داده شد چون محموله های ترافیکی از این مسیر باید عبور کند باید سه ماهه ساخته شود که متاسفانه شاهدیم نیمه کاره رها شده است) ولی امیدواریم همه ی دست اندرکاران و حتی مردم عادی در حیاتی بودن این پروژه ها تشکیک نفرمایند و به هر نحو ممکن پی گیر بوده تا در کمترین زمان شاهد بهره برداری از این دو موهبت مهم باشیم( راه آهن و اتوبان)
بنده که امیدوار هستم و منتظر هم هستم که شاهد شروع پروژه های دیگر باشیم بویژه پروژه هایی که برای جوانان کار آفرین بوده از حجم بیکاری و بالتبع معضلات ناشی از آن بکاهد.
اینجا گاه دلنوشته ای و گاه تلخنامه ای و دیگر بار سفرنوشتی نگاشته می شود ! محدودیتی ندارم گاهی روحم در اینجا مفرح می کنم با دوستان! گاهی هم غمنامه ای از برآیندهای جامعه می نویسم.....